Wednesday, February 9, 2011

10022009 - 10022011

salam ,entri kali neh lain dari yang lain .entri yang best utk dikongsi
t'utamanya untuk member2 MRSM QBER batch 93 .

genap hari neh da 2 tahun drpd tarikh korang sume masuk ke maktab tuh .
aku link ke group pun da berwish2 birthday yg diucapkan .haha .
bagus gile kan semangat korang semua . terbaiik aa .

10 Februari 2009 - 10 Februari 2011



surat tawaran keramat woo .still simpan babe .
kat qber ni lah aku kenal ape itu Maktab Rendah Sains Mara



haa .aku ingat lagi ,time paling best mase jadik imam kat surau .
best woo .tenang je aku jadik imam waktu tu .dan Alhamdulillah ,ramai yg support aku w/pun aku bace panjang berjela .takpe kan .

dan post neh pun sekadar mahu ingat kembali perkara penting yg berlaku tepat 2 tahun yang lepas.
selepas Maahad Tahfiz Tengku Ampuan Afzan Mrsm Qber lah yang paling best sekali .haha ayat aku .



oke la .sekadar ingatan utk tarikh hari neh .Qber memang best !Wassalam .

2 comments:

Anonymous said...

qber oh qber..sebut sal qber, aku bru je pergi qber 2 hari lepas.. hehe..jgn jeles ye emin.. :D

Muhaimin Saharudin said...

yeke ?? wah3 ! x ajak kan ? kau g ngan ipa ek ?