Tuesday, February 8, 2011

Makwe baru Aku

salam , entri kali ini mahu ku ceritakan pulak tentang girlfriend aku.
memang comel gila cakap kau .tambah lagi kalau beliau dah kene make up .
fuhh ! mantapp doe ... aku sayang gila kat beliau .tambah2 lagi da dapat 'lesen' untuk bawak dia ke mane saja . haha .bestbest .

neh dia GF aku .comel gila .tp silap dia takdek FB je ,kalau tak hari2 dah .



beliau neh cepat sangat kotornya .penat doe aku nak basuh tiap2 hari .
nasib baik lah kau awek aku .kalau tak angan harap aku nak layan kau .
tapi performance dia baiikk punya taw .



dan buat masa neh 'lesen' sementara je yg baru aku dpt untuk heret awek aku ni hulu hilir .mak bapak dia x bagi lesen besar lagi kott ,mentang2 parents dia keje JPJ .



daa ,cukup aa citer pasal awek aku yang comel ini .haha .lain entri pulak ye .
wassalam .

No comments: