Sunday, February 27, 2011

Aku teruja dengan gaya penulisanmu !

Salam .arghh ,badanku terasa seperti baru balik bermujahidin di Palestin .
Penat tak terucap deh !kaki masih boleh berfungsi walau sedikit bunyi 'krek' bernada.
Sebenarnya aku baru balik dari latihan memandu.Mantap oo bawak time orang balik keje.
ditambah polis merata .Al maklumlah kempen pilihan raya kecil baru bermula .

Sedang semangat men'stalk' page2 yang bertuah ,perutku pulak bernada 'Freedom' .Lagu terbaru Maher Zain . HAHA .tapi ku biarkan nada dari perut tu terus beralun tanpa aku isi makanan.Sabar aa bro perut ! baru pukul berapa .teringat Maher Zain di Shah Alam.



Habis saje Stalk-walking ,dengan bangge nya aku terjah pulak page IM Asyraf .Kat sini pulak aku terjumpa satu perkara yang best ! membuatkan imanku bergetar hendak klik .
Dup Dap Dup Dap . Ape dia ? Penting sangat ke ? Mesti best kan ? Tapi apa ?

Haa .Aku dah jumpa apa yang orang dok sebuk ceghita pasai 'Stokin Putih' neh .
Terasa sempoi je bila dah jumpa si dia neh .Ditambah sambil mendengar Lagu dari Kumpulan Mawaddah .Bergoncang sungguh . HAHA .

Rupanya rupanya aku sudah jumpa blog IM Asyraf . Di'market'kan dengan nama 'Stokin Putih' .Sentap doe bace blog beliau neh .Ayat sempoi ,pengisian relaks dan cool .
tetapi masih tak lari dari konsep agama .Terbaik aa ! Follow dan singgah SINI

Sedikit screen shot :



Dia memang tersangat femes kot sekarang neh ! memang respect la sama bro !



p/s : ujibakat Imam Muda ade lagi kat KL tapi nak pergi ke ? HAHA .tepuk dompet tengok duit ,tepuk dpompet tengok lesen . :)

7 comments:

Anonymous said...

pergi la imam muda 2 .. cri pglman .

Anonymous said...

oh, iye ke?? aq un nak terjah jugak la blog dier.. eh, try la pergi test imam muda uh.. konpem kitorg sume support ko nnty .. [cewaa..ayat sokongan nih]

Muhaimin Saharudin said...

fina : insyaAllah akan pegi ,ade wat kay kuantan dulu ,tp x smpat lak .ades :)

ika : jom pakat terjah yee .ko pon kne g gak la kalau gitu ! HAHA .

Anonymous said...

ikhlaskan hati untk blaja .. aku doakan ko bjaya .

Muhaimin Saharudin said...

ameen .tq ya fina .terbaikk la :) :)

Anonymous said...

welcome .. kate kawan .. haha

Muhaimin Saharudin said...

yeah .kite mmg kawan .syg kawan2 aku sume :)